اخبار - آرشیو

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت 27 آذر برگزار کرد: نشست واکاوی، همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز گذشته بمناسبت 27 آذرماه، سالروز شهادت آیت اله دکتر محمد مفتح (ره) و گرامیداشت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» و هفته پژوهش نشست «واکاوی همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش» را با حضور اندیشمندان و استادان حوزوی و دانشگاهی و تعدادی از دانشجویان و طلاب برگزار کرد.

ادامه مطلب

مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر احمد احمدی

مراسم بزرگداشت استاد حوزه و دانشگاه دکتر احمد احمدی «طاب ثراه»‌ توسط خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری سازمان سمت و مشارکت تعدادی از مراکز علمی پژوهشی فردا سه شنبه 27 آذر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

برگزاری نشست واکاوی همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بمناسبت 27 آذرماه، سالروز شهادت آیت اله مفتح (ره) و گرامیداشت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» و هفته پژوهش نشست «واکاوی همکاری و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه با تأکید بر عرصه پژوهش» را در روز سه شنبه 27 آذر برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

جلسه نقد طرح پژوهشی «سیره و زندگانی امام هادی علیه السلام» برگزارمی‌شود

گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جلسه نقد «سیره و زندگانی امام هادی علیه السلام» را در روز سه شنبه 27 آذر برگزار می‌کند. این طرح به عنوان یکی از طرح های کلان‌طرح «سیره و زندگانی ائمه علیهم السلام» است که توسط این گروه در حال اجراست.

ادامه مطلب

سخنرانی عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی در نشست علمی با موضوع حجاب و عفاف

نشست اول سلسله همایش های ملی «الگوی زندگی عفیفانه با رویکرد اسلامی» با عنوان «مسئله چیست؟ حجاب یا عفاف؟» روز دوشنبه هفته جاری 19 آذر در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد و دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی و مدیر گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه درآن سخنرانی کرد.

ادامه مطلب

ارائه مقاله عضو هیئت علمی گروه مدیریت در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

دکتر عبداله توکلی عضو هیئت علمی گروه مدیریت با ارائه مقاله ای تحت عنوان «نگاشت جایگاه ابعاد دولت کارآفرین در بستر نظریه حکمرانی خوب» امروز سه شنبه در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود؛ شرکت می کند.

ادامه مطلب

حذف نسخه کاغذی در پرداخت های پژوهشی

بااجرایی شدن استفاده از امضای دیجیتال در فرآیند پرداخت‌های پژوهشی، یک گام دیگر در راستای چابک سازی نظام اداری و مالی برداشته شد. با استفاده از این امکان که از طریق توسعه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری فناوری اطلاعات میسر شده از این پس شاهد کاهش مصرف کاغذ و تسهیل در فرآیند پرداخت‌های پژوهشی خواهیم بود.

ادامه مطلب

همایش «مبارزه با فساد در ایران»برگزار شد

روز گذشته به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد همایش «فساد در ایران: نظام‌مند یا تصادفی؟» باسخنرانی تعدادی از اساتید دانشگاهی و فعالان سیاسی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در این همایش که به همت هسته پژوهشی مطالعات سلامت اداری و مبارزه با فساد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و حمایت برخی از مؤسسات از جمله پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شده بود دکتر عبداله توکلی عضو هیئت علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنرانی کرد.

ادامه مطلب